Höst-städning

Konichiwa!
Nu är jag äntligen klar med städningen, phu! Jag försöker alltid att dammsuga och sätda toaletten en gång i veckan och damma av när det börjar bli dammigt. Men när det är dax för lov tycker jag det är skönt om man kommer tillbaka till ett städat rum efter lovet. Därför blev det en typ av storstädning idag. (^  ^)y
 
 
 
 
Nu kan jag pusta ut och bara ta det lugnt resten av kvällen. Klockan kommer ringa lite tidigare imorgon så jag hinner duscha innan vi börjar. Jag ska vara i djurhuset hela dagen imorgon och städa inför öppet hus. Hela klassen kommer hjälpas åt för att vi ska hinna bli klara i tid och slippa jobba över.
 
På kvällen får vi sen vår belöning i form av skördefesten. Det börjar med en två rätters middag (huvudrätt och efterrätt) och slutar med disco. Jag tror och hoppas det ska bli en roligt kväll! (^_^)
 
Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback