Sugar Sugar Rune

Konichiwa!
Tyvärr är det ingen förbättring på mig idag, snarare tvärtom. Min halls har blivit värre under natten, men just nu känns den rätt okej. Hoppas på det bättre!
 
Jag har därför inte varit på många lektioner idag, utan gick bara på den som jag tyckte var viktigast. Resten av dagen har jag försökt ägna åt skolarbete så gott det går.
Men nu ska jag bara ta det lugnt resten av kvällen och knapra på min hallstabletter medans jag läser lite manga. (^-^)
 
 
 
 
Sugar Sugar Rune har jag precis börjat läsa då jag fick låna böckerna av Linnea (min söta och snälla granne). Jag är redan fast i det söta konseptet! 8(^ ^)8
 
Den handlar om två flickor, Chocolat och Vanilla (bara namnen är ju för sööta), från trollvärlden ska tävla om vem som ska bli drottning. Tävlingen går ut på att de åker till människornas värld för att sammla hjärtan från killar som bli kära i dem. 
 
 
Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback