Söta toffsar

Moshi Moshi!
Jag känner mig bättre idag, hallsontet är borta! 8(^ - ^)8  
 
Det har inte hännt så mycket annat än skola och läxor, första lektionen såg vi på en film om hästens hovar som jag tycker var väldigt intressant. Men det var så mycket information som gjorde att det blev rörigt även om jag jättegärna ville ta in allt. Jag hoppas på att vår lärare ska gå igenom det med oss mer grundligt senare i kursen. (^ ^)
 
 
Bilder på läxläsar jag (^_-)
 
 
 
 
 
 
 
Nya toffsar idag får söta Cocoo! (^ - ^) 
 
 
 
 
Nu blir det film mys med grannarna. Undra vad det blir för film...
 
Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback