New shell

Moshi Moshi!
Äntligen är det fredag och jag har fått komma hem. (^  ^) Inget går upp med fredagskännslan. Ännu roligare var det att få övningsköra sista biten på vår grusväg hem och parkera bilen på vår uppfart. Kanske kan det bli ett körkort i februari trotts allt! 
 
När jag kom hem låg det lite efterlängtad post på mitt rum. Bland annat en beställning jag gjorde hos Cocoo tidigare i veckan. Det blev en julklapp till en kompis (som jag inte kan visa på bloggen utifall hon skulle se det) och ett nytt iPhone skal till mig själv. 
 
 
 
 
 
 
Nu kan jag gå runt med en söt Hello Kitty i handen (eller fickan) varje dag! (^-^) Jag är verkligen super nöjd, som alltid när jag handlar från Cocoo (klicka på hennes namn för att komma till butiken).  
 
Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback