Music

Hello!
Det har inte hännt så mycket idag. Min halls är fortfarande ovänn med mig så jag har mest tagit det lugnt och lyssnat på musik med min nya dockningstation. (^ - ^)
 
 
 
 
 
 
 
Det är en av premierna jag valde när jag sålt jultidningar. Jag är otroligt nöjd, det är så skönt att bara kunna sätta iPhonen där och lyssna på min favorit musik i bra ljud. Ett pluss är att det finns en fjärrkontroll till så jag kan höja eller sänka volymen, pausa eller byta låt från stället jag är på. (^  ^) 
 
Snart kommer Cissi, Leif och Victor på en fika med glögg, pepparkakor och andra småkakor jag har bakat. Ett perfekt tillfälle att se vad Victor tycker om kakorna jag "uppfunnit" åt honom.
 
Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback