Kämpa på

Hejsan svejsan!
Gårdagen slutade riktigt bra, och vi kom inte hem allt för sent. Trotts det var vi alla jättetrötta och gick in till var för sig när vi kom tillbaka. Jag gjorde mig iårdning och hoppade i säng. (^ ^)
 
Tröttheten hänger kvar över mig idag med och jag hoppas verkligen inte jag håller på att bli sjuk igen. Just nu har vi minst ett prov varje vecka ändra fram till jul, så det skulle inte vara specielt kul att missa något. (^_-) 
 
Me today:
 
 
Ny kjol som jag har fått
Cardigan från Cubus
Blus köpt i Berlin
 
 
Prov var det ja, kanske dax att sätta sig med lite fler läxor. Ha det så bra så länge!
 
Follow on Bloglovin


Kommentarer
Postat av: Louise - Elsalouise.blogg.se

Hejhej!
Jag tog lite självporträtt tidigare idag och det skulle vara jättekul om du ville kika in och kolla och kanske kommentera vad du tycker :)
Ha en bra kväll!

2012-11-15 @ 22:10:08
URL: http://elsalouise.blogg.se

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback