Julklappsfix

Hej på er!
Min förkylning börjar bryta ut, så kanske jag kan bli frisk sen. Har varit hemma idag pga min halls som fortfarande gör ont. (>.<)
 
Men jag har haft tid till att fixa lite med julklappar idag då, tyvärr kan jag ju inte berätta vad det är eftersom jag inte vill avslöja för de som ska få julklapparna vad de ska få för något. (^  ^)
 
Har ingen passande bild, vill ju inte gärna ta kort på mig själv när jag är sjuk. Hihi! (a) Så det får bli en julig bild ifrån förra året, det är ju ändå mindre än en månad kvar till Julafton nu!
 
 
 
 
Follow on Bloglovin


Kommentarer
Postat av: Aurora

fin bild :)

2012-11-26 @ 20:13:01
URL: http://heinrich.blogg.se

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback