Instagram funktion

Hej!
Jag har inte mått så jättebra de senaste dagarna (tror jag nämnde något om det i torsdags) så för att bespara både Dokka och mig så blev det ingen ridning idag. (T_T) Det är så synd att jag ska må dåligt just när vår tränare är här, han kommer ju inte till Orust speciellt ofta. Men det är inte så mycket att göra åt det, jag har fått gjort en massa andra saker idag istället.
 
Jag har städat hos min kanin Svartnos, klippt hennes klor, gosat med hundarna, gjort läxor och dammsugit rummet. Nu kan jag äntligen ta det lite lugnt och koppla av resten av kvällen utan några måsten. 
 
Det finns ingen bra bild idag häller, men jag har lyckats med den nya instagram funtionen! Så här kommer en bild från min Instagram, @eliinpelin, taget idag. (^-^)
 
 
 
 
Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback