Blandad dag

Hi!
Jag har hunnit med både det ena och det andra idag. Bland annat har jag bakat en tårta till mamma som fyller år på måndag (hon hade några hemma på middag idag), fått gjort endel läxor, lös longerat Dokka med mera. (^ ^)
 
Det är hästkurs denna helgen så imorgon ska jag rida Dokka ett pass. Jag hoppas det går bra trotts att jag inte hunnit rida så mycket nu det sista. Det ska i vilket fall som hällst bli roligt och avkopplande. 
 
Jag har ingen passande bild idag så tänkte testa instagram funktionen som har kommit, men den fungerade inte att logga in på. Kanske de inte har fått ordning på den ännu. Därför kommer en bild på Dokka ifrån förra "Magnus-kursen!"
.
 
 
 
 
 
Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback