Sopgumma

Hi!
Jag har fått en lite tidigare rast idag. (^ ^) Första lektionen var jag nere i hundstallet på hundinriktiningen. Jag och två kompisar fick gå ut och sköta "sop-rundan", vilket innbär att vi tömmde alla soptunnor där man slänger sina bajspåsar. Inte värdens roligaste jobb direkt, men någon måste ju göra det. (^_-) Och vädret kan man inte klaga på, lika varmt och härligt idag med.

Sen har jag även fått rita ett hunstall enligt jordbruksverkets regler. Det var faktisgt roligt och väldigt intressant att veta vad det är man ska tänka på för att det ska bli så bra och praktisgt som möjligt. Och när man inte har någon budjet att tänka på så blir det dubbelt så roligt.




Glad i solskenet! (^_^)


 När Evelina kommer är det dax för lunch. Idag blir det soppa, men efterrätt. (a)

Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback