Sommarlov? Inte ännu...

Halloj!
Då var jag tillbaka på dingle då efter en lång härlig helg/ledighet. (^_^) Det kändes nästan som om sommarlovet hade börjat, men än är det några veckor kvar.




Vi har haft tema dag idag vilket har varit lugnt och skönt, nästan lite för lugnt imellan åt. Men solen har skinit hela dagen och det är oerhört varmt ute! (^ ^) Jag trivs super bra med andra ord, hihi!




Syrenerna, som luktar så gott av sommar, har slagit ut.





Även ett stort Grattis till Estelle som döptes idag. Tyvärr missade jag sermonin, ska försöka leta reda på repris eller svtplay så jag kan kolla iaf. (^_^)

Follow on Bloglovin


Kommentarer
Postat av: Inspire me, Darlin'

Åh en så fin bild i busken ^^

2012-05-27 @ 23:26:47
URL: http://inspiremedarlin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback