Pyssel, pyssel

Moshi Moshi!
Åh, vad härligt det är med sol och värme! (^ ^) Ännu en dag där man tar på sig så lite och tunnt som möjligt. Jag verkligen älskar det. Sommaren är här!

Jag och Eve har varit borta på pysslet i kyrkanshus, som vi inte har varit sen innan jul. Det kändes verkligen som tiden flög iväg när vi var där med allt pyssel, lite fika och goda vänner. (^_^) Jag knopa ihop en liten grej till på söndag, vill inte säja för mycket utifall en viss person läser detta. (^_-)

Kameran har jag glömt hemma, men här kommer en bild på min lilla sötnos.





Detta är taget i helgen, när vi var ute med husvagnen.
Det går inte en dag utan att jag saknar henne när jag är på skolan. Men snart är det fredag och då kommer jag hem igen. <3

Follow on Bloglovin


Kommentarer
Postat av: Ville Niskanen

Gud vad söt vovve =)

2012-05-24 @ 18:55:52
URL: http://www.finest.se/villeniskanen

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback