Bättre

Hello!
Jag mår mycket bättre idag, det känns som febern är borta och magen är på min sida igen. (^_-) Tyvärr så är det ingen idé att åka upp till skolan eftersom jag inte har någon lektion imorgon. Jag är redan klar med svenskan och kemin är inställd.

Men då kan jag följa med mamma och köpa del två i Elias, min lillebror, födelsedagspresent. Han fyller år på lördag och idag var vi och köpte del ett i presenten. Det går inte att förklara på ett bättre sett eftersom jag inte kan skriva för mycket utifall han skulle få lust att läsa min blogg. Men ni kommer få veta mer på lördag, det är nämligen en väldigt rolig present han ska få. (^ ^)

Nu när jag har varit hemma i flera dagar börjar det bli tråkigt att bara titta på film efter film. Därför plockade jag fram mina gammla kolpennor igår och målarblocket. Ressultaten.




Vad tycker ni? Ingen picasso direkt men ändå rätt okej. Jag hade glömt bort totalt hur roligt det är att måla, särskilt med kolpennor. (^_^)


Nu blir det mat.

Follow on Bloglovin


Kommentarer
Postat av: Märta <3

Heej! Kan inte du kika in här????? O.o

Skulle bli sååå glad ifall du ville det!! =) ^^

----------> http://meramode.blogg.se

2012-06-01 @ 14:15:54
URL: http://meramode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback