Alla mammors dag

Hello!
Har ni haft en trevlig morsdag? (^ ^) Det har iaf jag.
Solen har skinit och jag har suttit och pluggat samtidigt som jag fick lite färg på benen. Det har annars varit en såndär lung och härlig dag med fika hos farmor och grillning nu på kvällen. Jag har även hunnit med att baka en tårta till mina fina mamma. Den ska vi mummsa på lite senare. (^_^)


Arkiv bild.
En likadan tårta som denna (choklad och apelsin med mandelmassa)
blev det den här gången. Mamma blev så förtjust i den sisst jag bakade den.

Nu blir det att packa väskan inför veckan. Kom precis på att jag helt glömt bort det, hihi. (A)
Men först: GRATTIS MAMMA! Du betyder allt för mig. <3

Follow on Bloglovin


Kommentarer
Postat av: Inspire me, Darlin'

Så härlig tårta! Och den ser GOD ut! Himla fin blogg du har med :)

2012-05-27 @ 23:25:45
URL: http://inspiremedarlin.blogspot.com
Postat av: Ville Niskanen

Men gud vad gott :)

2012-05-31 @ 22:55:04
URL: http://www.finest.se/villeniskanen

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback