Världens sämsta bussåkare

och priset för världens sämsta bussåkare går til.... Elin! (>.<)

Ni kan ju gissa vad som just hänt mig. Jag har lyckats komma på fel buss som vanligt. Börjar vänja mig vid att hoppa av på okänds busshållplattser och ringa efter skutts nu. Som tur är har jag ju en snäll farmor och farfar som för det messta är hemma och kan hämta mig.

Jag fattar bara inte hur jag alltid ska lyckas med att komma på fel buss. Den jag åkte med nu hette 371 från början (precis som den bussen jag skulle med) men sen åkte den ner till färjan och bytte namn till 376, får bussar verkligen göra så??

Aja, hoppas er måndag började bättre än min. (^ ^)

Follow on Bloglovin


Kommentarer
Postat av: Hanna-chan

Nemen så kan de ju inte göra!

då lurar de ju dig, inte konstigt att du hamnar fel.. >_>

2012-03-26 @ 19:21:06
URL: http://klockanhalvtre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback