Sunshine views

Hi!
Jag och Eve sitter på rummet med öppet fönster efter att ha varit ute på en promenad upp till toppen på berget bakom tågstationen. Vi slutade redan efter lunchen idag p.g.a att vår lärare är sjuk, så vi passade på i det fina vädret.
Det var rätt tungt i alla uppförsbackar men härligt att få komma ut och röra på sig i solskenet.
Det är otroligt varmt för att vara mars, jag går i tunna leggins och klänning utan att frysa. ;D

Här kommer bild på lilla mig idag (^_-)






Klänning: Prinsessan Kawaii








Nu ska vi strax gå och äta middag. Fler bilder på utsikten kommer senare. (^ ^)

Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback