Run, run, run...

Moshi moshi!
Nu är jag sådär härligt trött i hela kroppen. Jag har precis dushat efter att ha varit ute på en jogging-tur, runt tossekulle, tillsammand med Eve och våra grannar Linnea, Jonna och Desirée.
Det var riktigt härligt och med K-pop till så blir det genast mycket roligare. (^ ^)


Turen runt tossekulle.


Annars har det varit en solig och härlig dag. Vi har stor städat i fågelvoljärerna och bytt ut allt spån mot grus istället. Det blev många vänder med skottskärrer kan man säja, men det blev riktigt snyggt och bra när det var klart. Fåglarna verkade iaf gilla det. (^_-) På fika rasten köpte vår lärare glass till oss, vilket förklarar bilden jag publicera tidigare idag.

 

Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback