Kycklingar

Nihao!
Jag sitter ny-duschad på rummet och känner mig riktigt stolt över mig själv. Jag har nämligen joggat runt tossekulle, ensam den här gången. (^ ^)

Det är mycket roligare med sällskap tycker jag för då blir jag mer motiverad. Jag är inte den typen som motionerar frivilligt utan ligger hällre på soffan, hihi! (a)  Men idag lyckades jag ta mig ut helt själv och sprang tillochmed mer än förra gången! (^_^)


Dagen har varit bra för övrigt, trotts att jag gick upp 04:20 imorse. Vi var i djurhuset på förmiddagen och då fick jag äntligen se de små kycklingarna (jag tror det är Vaktel-kycklingar)! De är så sööööta, kolla bara här.







Här ser ni hur små de är i gämförelse med min hand.



Nu ska jag bara ta det lugnt, virka lite på mitt linne tror jag. (^_-)

Follow on Bloglovin


Kommentarer
Postat av: Bella

aww söta :)

2012-03-28 @ 21:02:59
URL: http://rememberthiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback