Vind i Seglen

Även idag har jag mest tagit det lugnt, gått hemma och pysslat med små saker. Dagen började med en lång härlig promenad med hundarna. Det har börjat bli en morgon vana att gå runt hålbäcken. (^ ^)
 
På eftermiddagen åkte jag ner till Svanesund och hjälpte till på breddlägret igen. Idag var det segling som stog på schemat. Jag seglade inte, gick på seglarskola när jag var liten så jag har redan testat det, men lägga grillade hamburgare i bröd har jag fått göra en hel del. Det fanns många hungriga magar att mätta och jag tror vi gjorde över 200 hamburgare, haha!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Nu blir det en kopp kaffe framför TV:n. (^_-)
 
Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback