Välkommen till världen

Hi!
Jag har en lite rast nu och har lyckats få med mig datorn idag. Mamma och jag åkte nämligen hem klockan tolv inatt för pappa ringde och berätta att det droppa mjölk från Fenjas ljuver, ett tecken på att fölet snart skulle komma.
 
Vi har därför ställt klockan och gått upp varannan timme var inatt och kollat till henne. Men det är väl klart att fölet kom på morgonen när vi inte var där, haha! (^ ^)
 
Här är vår söta nykomling på Hamborg.
 
 
 
 
Frisk och kry är hon, Fenja och Safir har fått bli föräldrar för första gången. (^_^) Nu är det bara ett isländskt namn med en bra betydelse som saknas. Kanske smörblomma- Sóley? Vi får vell se...
 
Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback