Rumble spelande

Moshi Moshi!
Trotts att jag var super trött redan vid åtta igår kväll så blev det en sen kväll. (^_^)  Vi hade jättemysigt med Leif, Cissi och Victor.
 
 
                                               Victor med en liten kanna mjölk och ett mini glas. (^ ^)
 
 
                                                               Jag bakade självklart en efterrätt.
                                                     Det blev pannacottapaj med svenska jordgubbar.
 
 
Vi ägnade kvällen åt att bland annat spela Eco MIG och senare en massa Rumble.
 
Rumble är ett spel, som finns i appstore och android market, som går ut på att man ska hitta så många ord som möjligt i en ruta med bokstäver. Leif och Cissi hade med sig sina Ipads som de kunde spela på och vi hade våra Iphones. Det var superoligt och vi kunde inte sluta, haha! Det var först när jag upptäckte hur mycket kockan var som jag lyckades slita mig (efter BARA några omgångar till), hihi! (a)
 
 
Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback