Outside

God kväll!
Vilket underbart väder vi har haft idag! (^_^)  Och tur är vell det eftersom jag har varit ute hela dagen idag. Vi har haft fri-idrott på förmiddagen och efter lunch åkte vi ner till Svanesund och var på seglarskolan ressten av dagen. Efter det var vi rätt trötta så man kan säja att cyklingen hem, upp för alla backar, gick rätt segt. Haha! Vi var inte tillbaka i stugan fören runt kvart över sju.
 
Jag är helt slut efter den lilla sömnen jag fick inatt (nattvaka över Fenja eftersom fölning var på gång) så nu ska det bli skönt att få sova. Imorgon blir det vattenskoter och jetski hela dagen! 8(^ ^)8 Det är, enligt mig, det roligaste på hela lägret.
 
Innan jag säjer god natt så kommer lite fler bilder på fölet som jag tog imorse. (Hon är fortfarande namnlös men det lutar mot Sóley)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Sweet Dreams! <3
 
 
Follow on Bloglovin


Kommentarer
Postat av: Inspire me, Darlin'

Så himla himla söt!! *-* Men vad är det hon kikar ut genom på första bilden?!

Svar: det är en pessäning som det har gått hål i, hihi! Det ska självklart lagas och vi fick henne att gå därifrån efter kortet togs. (^_^) Men inget hon kan skada sig på.
Kram på dig <3
Elin Larsson Verta

2012-06-27 @ 00:09:15
URL: http://inspiremedarlin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback