Kul med lekar

Hello!
Ännu en dag på breddlägret börjar gå mot sitt slut. (^_^) Vi har varit ute på en holme och kört jetski och vattenskoter idag. Dagen började med regn men det sprack upp precis när vi skulle cykla iväg och han bli rätt varmt tills det var dax att byta om till badkläder. Så vi har haft tur.
 
Jag körde ingen jetski, jag har gjort det förut och det var inte riktigt min grej. Men jag åkte med på en vattenskoter. Michelles son Marcus körde så äntligen fick jag åka snabbt och "galet" så som jag älskar, super härligt! (^ ^)
 
Nu på kvällen har vi gjort lite olika roliga lekar.
 
 
 
 
Här är en av grenarna vi gjorde (vi tävlade i olika lag, ledarna i ett såklart). Grenen jag var med i så skulle man äta ett kolasnöre utan att använda händerna. Det gick vell sådär, men i slutändan var det vi ledare och ett annat lag som fick dela på första plattsen.
 
Nu blir det snart sängen för att orka med sissta dagen på breddlägret för denna sommaren, tråkigt men ändå skönt att få komma hem till Sóley. <3
 
Follow on Bloglovin


Kommentarer
Postat av: Sabina

Hej! Ska skaffa en ny blogg, några tips på namn? :)

Svar: hmm... jag är inte så jättebra på bloggnamn, men något du brukar kallas, ditt efternamn, något du gillar?? (^_^) Man ska iaf försöka ha ett kort och lätt namn så man lätt kommer ihåg det.
Kram på dig <3
Elin Larsson Verta

2012-06-29 @ 14:00:40
URL: http://aboutsabina.devote.se
Postat av: Linnea

Fin blogg :) Bloglovinbyte?<3

2012-06-29 @ 15:11:14
URL: http://sveaintheworld.blogg.se
Postat av: BLINGA DIN MOBIL PÅ WWW.PHONFASHION.SE

kul :D
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
SOMMARENS SNYGGASTE
BLINGADE MOBILSKAL
WWW.PHONEFASHION.SE
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

2012-06-29 @ 20:23:05
URL: http://www.phonefashion.se

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback