Golf

Hi!

Eftersom jag fortfarande inte har något säkert sommarjobb, kommer hoppa in lite där jag behövs, så har jag varit uppe på golfen idag. Mamma jobbar med breddlägren iår (ett läger för 5:te klassare där de får prova olika aktiviteter) och idag var de på Myckleby Golfbana för att prova på golf.
Jag åkte upp för att "hjälpa till", behövdes dock inte så mycket, och fick samtidigt testa golf som jag aldrig gjort tidigare. Det är alltid lika roligt att testa något nytt, men jag tror dock inte jag kommer bli någon golfare. (^ ^)




Nu ska jag sätta mig och fålla ett linne. Jag har hade helt tröttnat på det linnet så jag klippte av det i maghöjd och kommer använda det som magtröja istället. (^_-) Alltid lika roligt med återvinning.

Follow on Bloglovin


Kommentarer
Postat av: Lisa

Tjenare, allt bra ?
Kika gärna in och skriv om hur du ska fira din midsommar :)
Ha en trevlig dag :)

2012-06-18 @ 17:12:40
URL: http://rosaskumbanan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback