Frukost in the "wild"

Hi!
Jag kom på en sån rolig idé igår som jag, Erik och Elias satte i verket idag.
Vi packade en ryggsäck med frukost och kakor och begav oss sedan upp i skogen bakom vårt hus. Hundarna fick självklart följa med. Om man går en bit in i skogen så kommer man tillslut till ett berg med ett bord, stolar och en fantastisk utsikt. Vi kallar detta för Utkiksberget.
Så där åt vi vår frukost idag. Det var super mysigt, jag tror vi satt där i nästan en timma. (^ ^)
 
 
                                                    Hundarna fick också äta sin frukost ute idag.
 
 
 
 
 
 
 
 
                                         Det är alltid lika roligt att bilda ord med bokstavskex, haha!
                                                       Dessutom är det gott att äta upp sen. (a)
 
 
 
Jag hem igen för en liten efter att ha uträttat några ärenden åt Göran, han som har kamelerna i Myckleby.
Men nu känner jag att det är dax för en promenad och lite träning. (^_^)
 
Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback