Sen bak-kväll

Hello!
Jag sitter uppe och väntar på att mina pizzamuffins ska bli klara. (^ ^) Det blir färdkost till imorgon då vi sticker till Orsa med husvagnen. 
 
Jag har ju inte skrivit nu på ett tag igen, aja baja. Vi var ju på Ullared i fredags och shoppa. Jag hittade massor av kul saker som ni kommer få se lite allt eftersom. (^_^) När jag kom hem var det så varmt och vi var så trötta att jag inte äns ägnade en tanke åt datorn.
Igår sen var jag på bröllop, min pappas kusin gifte sig. När jag kom hem från det åskade det och jag myste med mina bröder istället för att sitta vid någon dator eller mobil. 
 
Därför har jag ju inte kunna lägga upp några bilder ifrån cirkusen i torsdags. Tänkte därför slänga in några snabba nu innan vi åker imorgon (eftersom jag inte kommer hinna sätta mig vid datorn imorgon heller).
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Men nu ska jag gå och ta ut mufffinsen ur ugnen och sen försöka få en blund. Det blir tidigt upp imorgon! (^ ^)
 
 
Sweet Dreams <3
 
Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback