Myckleby Nedergård

Hej svejs!
Det regnar och är grott ute vilket gjorde att det blev en perfekt dag för mig att sitta inne och arbeta med datorn. Jag har äntligen fått klart videon till Myckleby Nedergård. (^ ^)
 
I videon får man se husen som finns att hyra, kolla runt lite på gården och se alla djuren. Alla korten har jag tagit själv vid olika tillfällen och även filmat några klipp. Mamma har filmat ett av de klippen som jag själv är med i (när jag går med åsnorna).
 
 
 
 
Vad tycker ni?? Har jag gjort ett bra jobb? (^_^)
 
Follow on Bloglovin


Kommentarer
Postat av: -Kardashian family

Fin blogg du har :D vad har du gjort på sommarlovet då? :)

Svar: Tack så mycket! (^_^) Jag har gjort lite allt möjligt, tagit det lugnt och njutit samt jobbat lite här och där. Sj?
Kram på dig <3
Elin Larsson Verta

2012-07-24 @ 11:08:42
URL: http://kardashianfamily.blogg.se

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback