Make up kväll

God kväll!
Eller kanske snarare natt. Det blev rätt sent i säng för mig idag, jag skriver detta medans jag ligger i sängen. (^ ^)
Magen är fortfarande i obalans så det blir ingen skola för mig fören på måndag. :/ Men då ska jag vara frisk och kry med nya krafter!


Annledningen till att det blev så sent idag är för att vi har haft Make up kväll hemma hos oss. Mamma säljer ju, som ni kanske vet, LR (bland annat super bra skönhetsprodukter, parfym, smycken och mycket mer). På varje demostration blir en person sminkad och det är där jag kommer in i bilden. Jag hjälper alltid mamma, medans hon pratar så sminkar jag. (^_-)

Jag gick på fastande mage innan alla kom så jag det gick faktisgt bra ikväll, inga kramper under kvällen. Det är verkligen super roligt att sminka och sen få se däras reaktion när de får se sig själva i spegeln. Alla brukar bli jättenöjda, som sagt det är otroligt bra produker!


Detta var ett perfekt tillfälle att använde min nya "kofta" som jag köpte när mina föräldrar hällsade på den helgen jag var i Dingle.








Kjol från Cubus
Kofta från en affär som heter Eztrad


Ni kan läsa mer om LR på däras hemmsida (HÄR), jag ska också försöka få ihop ett inlägg imorgon där jag berättar mer om däras produkter. (^_-)
Men nu måste jag sova, jag är vkerligen jättetrött *gäsp*. 

Sweet Dreams!

Follow on Bloglovin


Kommentarer
Postat av: Linn-lay

du är riktigt söt!

2012-01-28 @ 12:05:15
URL: http://nattstad.se/Linn Lay

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback