Grabben i graven bredvid

Hi!
Hemma idag med, men ska göra ett försök att gå till skolan imorgon. Man blir otroligt uttråkad av att vara hemma och jag bara längtar efter att få komma till skolan igen.

Jag har inte gjort så mycket idag, tagit det lugnt för magens skull. Mamma har varit hemma en stund på dagen, men åkte igen för en stund sen. Vi har kollat på en favorit i repris "Grabben i graven bredvid". Till film mys blev det söt lakrits, som tydligen är bra för magen, och proviva. Rätt gott faktisgt. (^ ^)




Detta är en film som alla borde se tycker jag.

Den handlar om Desiré som arbetar som biblotikarie i stan. Hennes man har nyligen dött i en cykel olycka. När hon en dag besöker hans grav så träffar hon Benny, en mjölkbonde som lever ensam på sin gård. De lever två helt olika liv, Desiré har årdning och reda i sin lilla lägenhet i stan medans Benny lever på sin gård i ett gammalt smuttsigt hus på landet. Men ändå dras dessa två människor till varandra...

Follow on Bloglovin


Kommentarer
Postat av: Linn

hejsan,följ och kommentera min blogg,en kommentar på min blogg, en kommentar på din blogg!! :) hoppas vi ses där!! :)

2012-01-31 @ 17:12:51
URL: http://linndelwer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback