Fruktigt gott

Hello!
Känner mig mycket bättre idag, äntligen har kramperna i magen slutat! :D  Ändå har jag varit rätt lat (förutom att jag gick upp tidigt och sålde lite GT) och tittat på "Äkta människor" halva dagen. (^ ^) Jag missade sesongstarten i söndags. Eller ja, jag låg i soffan och halvsov medans resten av familjen tittade, hihi. Men idag har jag alltså kollat ikapp.

Efter det har jag även hunnit med att baka en tårta. Erik fyllde ju 14 förra helgen och vi har inte haft något fika för släkten än nu.
Därför var farmor och farfar här förut och åt lite tårta. (^_-)





Det blev en fruktig blandning mellan morotskaka och jordgubbstårt.
Lite stolt blir man, hihi! (a)

Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback