Bättre, sämre

Hej svejs!
Inlindad i en filt sitter jag på soffan och bara tar det lugnt just nu. Jag kände mig mycket bättre imorse så jag har hunnit med att duscha både mig och Keyla. Sen blev det lite klo-klippning och borstning, så nu luktar hon gott och är så fiin så. (^ ^)

Som sagt kände jag mig bättre och tänkte att jag skulle kunna gå till skolan imorgon. Jag började därför att förbereda med läxorna och läsa igenom för att inte ligga efter, men jag hann bara sätta igång innan kramperna var tillbaka. (>_<) Nu kan vi därför vara rätt säkra på att det är pressen och stressen från skolan som gör att jag mår dåligt.
Som tur är var mamma på apoteket igår och köpte tabletter, när jag tar dem mår jag bättre. De gör också att jag kan äta någorlunda normalt igen.


Har ingen passande bild, inte så roligt med bilder på sjuka mig. (^_-) Letade därför fram en bild på en av våra väggar, i rummet på Dingle, som vi klätt med djur-posters.



Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback