Bananpapper

Hello!
Efter ett långt, varmt bad så känner jag mig lite piggare. (^ ^) Det ska nog gå bra att åka till skolan imorgon!

Jag berättade ju att jag åt laktrits förut. Det var inget vi hade hemma utan vi fick åka och köpa det. I affären hittade jag ett nytt roligt och bra anteckningblock till skolan.





Detta blocket innehåller inget trä, det är helt gjort av bananskal. Super bra tycker jag som verkligen bryr mig om naturen och försöker göra så mycket som möjligt för den. Dessutom har blocket en söt design tycker jag.





För att läsa mer om bananpapper kan ni gå in på den HÄR sidan. (^_-)

Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback