Solsken

Hi!
Jag kunde sova riktigt länge idag, eftersom jag är ledig. Det var rätt skönt kan man säja. (^_-) Dagen startade jag med lite yoga övningar och sen en härlig morgon promenad.


Jag kom in för en stund sen efter att ha varit ute på en härlig promenad med hundarna, igen. Solen skiner från en blå himmel och det är hela +4 grader ute!
I skogen håller de på att hugga ner en massa träd så därför finns det en hel del nya traktor vägar. Jag testade en sån väg idag som var riktigt mysig.

Eftersom det är nya vägar behöver jag inte vara rädd att jag ska möta någon och kunde därför släppa hundarna lösa lite grann. Det var första gången jag gick med Keyla lös, hon var otroligt duktig! Både hon och Alfred höll sig i närheten och kom så fort jag ropade, med muta från lite godis förståss. (a)







Nu ska jag ner till affären och handla lite för ikväll, det blir cup cakes. (^ ^)
Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback