SKIT DATOR

Shitt vad jag är SUR just nu! Jag har suttit i över 40 minuter och skrivit ihop ett super bra inlägg om LR för att förklara vad det är. Jag skrev och redigerade och blev tillslut nöjd med inlägget. När jag klicka på spara och publicera knappen så kom jag till logga in sidan, jag vet att man inte ska svära men F*N!!! Jag har skrivit så länge att datorn har loggat ut mig, hela inlägget försvann. Därför blir det ingen mer uppdatering idag tror jag, är så förbannad och har helt tappat lusten att skriva.

Ska göra ett nytt försök imorgon igen med ett inlägg som jag först skriver i Word så jag inte kan loggas ut medans jag skriver. (>.<)

Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback