Mys kväll

Halloj!
Inget bloggande igår inte, hade fortfarande inte förlåtit datorn för att den raderade mitt inlägg. :/ Men nu är allt glömt och förlåtet efter att Carro kom hit igår. (^ ^)

Hon har sovit över så vi hade en härlig film kväll igår, vilket vi inte haft på evigheter. Hon åkte hem för en liten stund sen men kommer tillbaka lite senare. Vi ska styla och sminka oss med hjälp av LR produkter och sen ut för att fotografera. :D Så ni kan räkna med lite bilder senare idag eller imorgon (jag ska ha en LR visning ikväll vilket gör att jag kanske inte hinner publicera bilderna idag).


Keyla för några minuter sen, nu sover hon. (^ ^)


Jag och Keyla var på kurs igår också. Det gick jättebra, Keyla lärde sig flera nya trix! :D
Nu kan hon gå sakta slalom mellan mina ben och snurra runt. Hon har även blivit bättre på sitt och ligg kvar. Hon gör alltid matte lika stolt.

Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback