Mellandagar

Hi!
Ops, där gick några dagar till utan att jag hunnit blogga.

På annandagen åkte jag och familjen till Hönö och hällsa på gammelmormor. (^ ^) Det var jättehärligt att träffa henne igen, det var ett tag sen sisst och hon börjar ju bli till åren. Jag har alltid haft en bra relation till min gammelmormor så jag tycker alltid det är lika roligt att hällsa på henne.

Igår kom Carro hem till mig och sov över tills idag. Vi har haft mys kväll med film och idag har vi varit ute och fotat varandra i hästhagen. Min lilla Sóley var lite nyfiken på vad vi höll på med. (^ - ^)

Nu har Carro åkt hem och jag, mamma, pappa och Elias har åkt till några kompisar på middag. Men innan vi ska äta tänkte jag bjuda på två bilder från dagens fotografering.

 

 

Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback