Koka kola

Hej på er!
Jag har haft fullt upp de senaste dagarna med att umgås med familjen och även hinna fixa iårdning de sista julklapparna. Idag blev det en heldag i köket med bland annat marsiparn, choklad, mandelmassa och mycket mer. Men jag ska inte avslöja för mycket för det blev endel julklappar gjorda också. (^  ^)
 
En sak som jag haft lite roligt över de senaste dagarna är att varje gång jag säjer att jag ska "koka kola" kollar folk konstigt på mig. Sen kommer jag själv på hur konstigt det låter, det låter som jag säjer att jag ska göra Coca Cola. Haha! (^ - ^) Men det är alltså kola, som i godis kola, som jag har kokat själv. Mummms....
 
Självklart kommer det komma bilder, om inte imorgon så i övermorgon, på allt jag bakat! Men, som sagt, är det endel julklappar därför vill jag inte lägga upp några bilder ännu. Det får bli en bild på min tomma julstrumpa sålänge. (^  ^)
 
 
 
 
 
 
Imorgon hoppas jag en figur i rött och med ett stort vitt skägg har varit och stoppat något i strumpan. Sov så gott!
 
Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback