Dagarna flyger iväg

Hej på er! 
Det känns som dagarna bara flyger iväg just nu, kanske för att det är lov. (^  ^)  
 
Igår var jag med hela familjen på bio och såg Hobbit en oväntad resa. Den var verkligen jättebra, men jag tycker fortfarande inget kan slå de gamla filmerna! Jag ska inte säja mer om det för ni ska själva få bilda en uppfattning och jag vill inte avslöja något om filmen. (^_-)
 
31 December står det i min almenacka idag, hur kunde 2012 gå så fort? Detta är sista dagen innan vi påbörjar 2013 och vad det nya året har att erbjuda! (^ - ^)  Jag ska fira det nya året i Svanesund tillsammans med familjen och Leif (min farbror) med hans familj. Jag ska även passa på att umgås med bästa vännen Caroline som inte kommer vara långt därifrån. 
 
Här kommer några opublicerade bilder från när vi fotade tidigare i veckan.
 
 
Med Dokka och Magni
 
 
 
 
Jag och min fiina Sóley
 
 
Världens bästa Caroline, med Sóley i bakgrunden
 
 

Jag ser verkligen fram imot det nya året, det kommer hända så mycket för mig. Sommaren och våren 2013 innehåller två resor, en med familjen till Spanien och en språkresa till Kina. o(^  ^)o  Jag kan fortfarande inte riktigt förstå det. Sen får man ju inte glömma att jag ska till Oslo i April och se Justin Bieber live!
 
Ja, som det ser ut nu kommer 2013 bli ett toppen år, kanske bjuder det på mer överraskningar!?
 
Follow on Bloglovin


Kommentarer
Postat av: Carmela

Fina bilder och Gott nytt år! :)

Svar: Tack så mycket! Gott nytt åt på dig med. (^ - ^)
Elin Larsson Verta

2012-12-31 @ 15:14:29
URL: http://carmelas.blogg.se
Postat av: Alexandra

Gott nytt år, hoppas att ditt år har varit bra :D

Svar: Jag har haft ett toppen år och hoppas på att 2013 bli ännu bättre! Hoppas på att du också haft ett bra år, Gott nytt år! (^ ^)
Elin Larsson Verta

2012-12-31 @ 22:25:19
URL: http://alexandrasblogg.se
Postat av: FRIDA

gud så söta bilder! gillar dina "öronpuffar" :)

2013-01-03 @ 19:21:45
URL: http://teenmonster.blogg.se

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback