Utlovade bilder

Hej svejs!
Kvällsaktiviteten idag blev mini-golf, en tradition som vi håller fast vid när det gäller camping. Vi spelar alltid minigolf/äventyrsgolf när vi är på husvagnssemester. (^_^)
 
Nu sitter jag vid våran mini-dator och har lyckats redigera några bilder från Orsa Björnpark, som jag lovade lägga in. Tyvärr fungerade inte mitt vanliga redigeringsprogram men några bilder blir det ändå. (^_-)
 
 
                                                  En sööt vargunge som var lite nyfiken.
 
 
 
                                                                     Brunbjörn
 
 
                                                                   Jag och Carro <3
 
 
 
                                          Vi klättrade en hel del, eftersom parken ligger på ett berg. 
                                                           Utsikten var därför helt otrolig!
 
 
 
                                                                  Snöleopard
 
 
 
                                                                 Persisk Leopard
 
 
 
                                                                         Isbjörn
 
 
                                    Årets nyhet, Kodiakbjörn. Det är första gången på 35 år som 
                                               någon Kodiakbjörn har lämnat Alaska.
                   Men nu finns de att se på Orsa Björnpark, enda plattsen i världen förutom Alaska.
 
 
 
                       Visst är de söta? Detta, och isbjörn, var mina favoriter av alla björnar i parken.
 
 
Det kommer komma mycket fler bilder från olika resemål m.m. när jag kommit hem från semestern. Så länge blir det mobilbloggen med mobilbilder. 
 
Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback