True Blood

Hello!
Det blev en dag på soffan för mig idag. Lika trött som igår men börjar känna mig lite bättre nu. Sånna här dagar är det skönt att ha en serie på lager att sätta på.
 
När vi var på Ullared köpte jag första säsongen av True Blood, eftersom många säjer att den ska vara så bra (och Alexander Skarsgård är ju med i den). Jag och mamma började titta på den för några veckor sen och idag kollade vi klart på de sista avsnitten. Den är igentligen otroligt löjlig tycker jag, alla är så fjantiga och dricker stup i kvarten, men ändå är det något som får än att inte vilja sluta titta. Kan det vara vampyrerna kanse, hmmm. 
 
 
 
 
Nu längtar jag efter att få börja kolla på nästa säsong!
 
 
Follow on Bloglovin


Kommentarer
Postat av: Malin Aurora

Åh True Blood<3

2012-09-01 @ 21:42:26
URL: http://vildblommor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback