Skansen

Hej!
Tidigt imorse åkte mamma in till sjukhuset, mellan 10-11 blev hon opererad. Bara för att vi (jag, pappa, Erik och Elias) inte skulle sitta och rulla tummarna så har vi varit på Skansen.

Det var mysigt att gå där och strosa, fast det kändes att någon saknades hela tiden. Många sööta djur har jag fått se och även hört lite av genrepet inför Allsång på Skansen som är ikväll. (^_^)
Brukar ni titta på Allsång på Skansen?? För mig hör det sommaren till, även om jag kanske inte ser varje program eller stressar till TV:n när det börjar så brukar jag kolla lite då och då. (^ ^)

Idag blir det en lite annorlunda bild. Jag testa en ny app där man gör ett kollage av bilderna. Vad tyx??

Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback