Bye Orsa

God morgon!
Jag sitter halvvaken i bilen påväg upp till Stockholm efter en härlig vecka i Orsa. Det är mycket vi har hunnit med och jag har haft super kul! Orsa är verkligen ett super mysigt samhälle som jag kommer sakna. Dalarna överhuvudtaget är jättevackert.

Men nu drar familjen som sagt vidare upp mot Stockholm. Trotts att jag har varit på många ställen runt om i hela Sverige har jag aldrig varit i Stockholm, så det ska bli jätteroligt. (^ ^)
Synd bara att min farbror, hans tjej och son och Carro inte kunde följe med. De låg och sov när vi åkte och kommer åka hem senare idag. Men en härlig vecka fick vi tillsammans, som jag hoppas vi kan göra om fler gånger. <3

Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback