Superzoom

Nihao!
Jag sitter och kollar runt på lite olika objektiv. Snart ska jag införskaffa ett superzoom och är rätt sugen på ett Tamron AF Di II 18-200mm 3.5-6.3 Canon.
Är det någon som har testat det? :P







Vi får vell se vad det blir för ett objektiv, men ett superzoom ska det iaf bli.
Nu blir det lite vampire diaries med en kopp kaffe och lite Marabou Sensation. (^ ^)


UPPDATERING: Hittat ett annat objektiv som jag är helt förälskad i, Tamron AF Di II VC 18-270mm 3.5-6.3 LD Canon. Det kommer bli det objektivet istället, så nu blir det till att spara. ;)

Follow on Bloglovin


Kommentarer
Postat av: S O F I A

Mysigt! :D Jag kan tyvärr inget om objektiv så jag kan inte rekommendera den eller något sånt :O :( Men du har en jättesöt blogg kan jag säga! :D :D

2012-04-30 @ 19:40:28
URL: http://bananskalet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback