Äntligen ny hylla

Hello!
Jag har länge hållt koll på blocket.se efter en hylla till mitt rum och varje gång jag hittat någon har någon annan hunnit före och köpt den. Men idag fick jag äntligen tag på en sån hylla jag ville ha, en vit expedit hylla från IKEA.
Anledningen till att jag så gärna ville ha en begagnad är för att det känns bättre med tanke på miljön och det blir billigare för mig. (^_-)

Är jättenöjd med ressultatet.










Vad tycker ni? (^ ^)
Nu har jag äntligen fått en ledig hylla i vitrinskåpet också där jag kan förvara min kamerautrustning (även om den inte innehåller så jättemycket ännu). Mitt fotointresse blir bara starkare, särskilt efter att ha läst Shoot magazine. Jättebra tidning med bra fototips så jag kunde inte låta bli att köpa en prenumeration. (a)

Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback