Svamp

Hi!
Jag och mamma kom precis hem efter en härlig, men annorlunda ridtur.

Vi hade tänkt ta en lång tur men påvägen genom skogen så fick vi syn på all svamp! (o.O) Så vi fortsatte genom skogen över till Carro och tiggde till oss en plastpåse. Sen började vi rida hemmåt igen och stannade imellanåt för att plocka svamp. (^_^) Det slutade med en jättepåse med både kantareller, trattkantareller och taggsvamp.





Ikväll blir det svamp! (^_-) Det är så otroligt gott tycker jag, Vad tycker ni om svamp?

Follow on Bloglovin


Kommentarer
Postat av: Lisaa

jätte gott, åt svamp idag jag med ! (;;

2011-09-25 @ 17:53:17
URL: http://bloggarelizzie.blogg.se/
Postat av: camilla

fin blogg! :d

kolla gärna in på min och kommentera!

pusshej<3

2011-09-25 @ 17:54:47
URL: http://camillabj.blogg.se/
Postat av: Felicia

Hej har undrat en sak ganska länge, asså har ju inte läst din blogg så länge, men under de dagarna som jag har gjort det ^^

Frågan är.... har du en pojkvän? :)



Kram på dig!<3

2011-09-25 @ 20:30:49

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback