Äntligen Hemma

Hi!
Jag sitter äntligen hemma på mitt rum och har precis packat upp. (^ ^) Det är så skönt att komma hem och mötas av världens lyckligaste Alfred, jag saknar honom jättemycket under veckorna!

Innan sissta lektionen så gick jag och en kompis ner till Ladugården för att kolla på kalvarna. När vi kom dit så stog det en alldeles nyfödd kalv som bara var några minuter gammal där. Den var så sööt! (^_^) Det var även fler kor som såg ut som om de skulle kalva snart, men vi hann tyvärr inte se det fören det var dax för fika.

Här är en liten video på den söta kalven när mamman slickar rent den och den försöker sig på några stapplande steg:



Follow on Bloglovin


Kommentarer
Postat av: Elin

Hej! Vilken fin blogg! :)



Visst har du inte glömt att deltaga i dagens tävling? Den är jätteenkel och ett pris i brevlådan utlovas! Vi skulle bli jätteglada om du deltog!



http://imturningjapanese.blogg.se

2011-09-29 @ 22:34:36
URL: http://imturningjapanese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback