Ulrik <3

Halloj!
Jag är tillbaka i skolan och har haft de sissta lektionerna innan lovet. (^_^) Det känns skönt men jag får inte lämna skolan ännu.
Vi gjorde våra inriktningsval imorse så i eftermiddag ska jag träffa alla som har valt djurvård (samma som mig). Sen imorgon är det Öppet hus på Dingle så alla elever måste vara här och hjälpa till, därför får jag inte åka hem fören imorgon. (^_-) Ikväll är det även något som kallas för Skördefest på skolan. Det ända som jag vet händer då är att vi ska äta en trerätters middag, ressten får jag vell reda på ikväll.

Som jag skrev igår så var konserten helt FANTASTISK! o(^▽^)o Jag längtar tills nästa gång det blir ett konsert tillfälle med Ulrik som jag kan gå på! (^_-)

Här kommer lite bilder från igår:


Jag och Eve (^ ^)




Man blir glad när man får Ulrik att titta rakt in i kameran, som på detta kortet! (^▽^)











Det var många som ville ha autograf efteråt. Men som tur är hade de bra struktur på det hela så det tog inte lång tid att komma fram och få sin autograf. (^_-)




Snart min tur... (^ ^)


Jag filmade även några gånger så filmer kommer dyka upp på bloggen. Så håll utkik! (^_-)

Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback