Prov

Hello!
Jag har precis haft mitt andra prov för dagen, men detta provet var inget vi behövde plugga till. (^_^) 

När vi började skolan så fick alla varsin svart anteckningsbok (kallad "svartaboken"). Den har vi haft med oss varje dag när vi har varit ute på inriktningarna och antecknat.
Idag hade vi då provet om allt vi gjort/lärt oss och vi fick då ha med svartaboken. Så hela provet hängde på hur duktig du har varit på att anteckna. (^ ^)

Jag tycker det gick bra, jag har varit duktig och antecknat det messta. Hihi! (a)


Här kommer några bilder från dagens traktor lektion vi hade tidigare idag:


Vi körde på en liten utflyckt runt tossekulle. (^ ^)





Så nu har jag slutat för dagen! (^_^) Får se vad jag kan hitta på, tror jag ska fortsätta läsa i min bok, Northanger Abbey.

Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback