Öppet Hus på Dingle

Hi!
Det är lördag och ändå var det en skoldag för oss som går på Dingle. Skolan började vid 08:30 som vanligt och då sammlades min klass ute på parkeringen. Där blev vi uppdelade i grupper och tilldelade ställen vi skulle stå på som parkeringsvakter.
Jag hamnade med två kompisar alldeles vid infarten där vi fick peka och dela ut kartor/program. (^_^) Det var otroligt kallt men vi höll humöret uppe, haha!


Tidigt på morgonen innan alla började komma.



"Traktor-paraden" tittade förbi, haha! (^ ^)



Vid 1 fick vi äntligen sluta och gå på Höstlov! :D Men innan jag åkte hem så gick jag och familjen, som gått runt och kikat på skolan medans jag stog som parkeringsvakt, på tournerspelen.









Det är ju Haloween så det blev en pumpa riddarna fick klyva/krossa. (^_-)





Nu ska jag ta "ledigt" från datorn för ressten av dagen. Jag är otroligt trött så tänker sätta mig i soffan och bara slappa, hihi! (a)

Follow on Bloglovin


Kommentarer
Postat av: m'

Vad ska du hitta på i helgen?:)

2011-10-29 @ 21:26:56
URL: http://maliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback