Mot Göteborg

Hi!
Det var så härligt att komma hem och träffa Keyla igår att jag inte hade en tanke på dator eller blogg. (^ ^) Keyla blev verkligen glad över att se mig och det har varit mysigt att ha henne sovandes vid mig hela natten. <3

Nu sitter jag på tåget med Evelina påväg mot Göteborg. Ikväll ska vi se Ulrik Munther! o(^▽^)o Det ska bli så kul!!
Vi får se om jag skriver något mer idag, troligen inte. Men jag kommer ta mängder med bilder ikväll så ni kommer både få läsa och se imorgon. (^_-)

Follow on Bloglovin


Kommentarer
Postat av: Lotta

Va härligt att Keyla blev glad att se dig igen, hon har blivit fäst vid dig verkar det som och det är så roligt att höra. Ha det så kul ikväll!

Kram Lotta

2011-10-27 @ 17:12:23

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback